Ruletka4U.com

Ruletka bez tajemnic. Poradnik gracza, czyli wszystko o ruletce. Historia, zasady, systemy i porady poparte teorią i praktyką.

System 1+3 – system gry w ruletkę


System 1+3, to system gry w ruletkę (ruletkę online), który jest oparty na założeniu, że sekwencje numerów w ruletce dążą do powtarzania się w określonych odstępach czasu. Wg mnie matematycznego uzasadnienia to nie ma, ale… Przetestowałem ten system i wyniki są dość ciekawe.
Zapraszam do lektury.

System do ruletki, który nazwałem 1+3 (znalazłem go w Internecie, ale oryginalna nazwa była w dziwnym języku i do mnie nie przemawiała…), polega na jednoczesnym obstawieniu konkretnego numeru i trójki, do której ten numer należy.
A jak gramy?
Bazowa wersja systemu jest następująca. Czekamy i zapisujemy sobie 45 kolejnych numerów. I w 45 spinie wchodzimy do gry zaczynając obstawiać wg listy 45 numerów, które wystąpiły w fazie „obserwacji”. I oczywiście oprócz numeru obstawiamy również trójkę, do której ten numer należy. Po skończeniu naszej listy 45 numerów – jeżeli chcemy grać dalej – powtarzamy cykl w oparciu o następne 45 numerów. Przesuwamy po prostu wylosowane numery o określony odstęp i obstawiamy.

System mnie zainteresował. Inny i w pewnym sensie „dziwny”. Przetestowałem go w najlepszym wg mnie kasynie: Smart Live Casino, w wersji testowej.
Ale 45 numerów to wydawało mi się zbyt dużo, więc zacząłem od przesunięcia o 12 numerów.
Wynik: + 110 żetonów w 112 grze. Trafiłem 5 razy pojedynczy numer i 12 razy trójkę.

Grę przedstawia poniższa tabela:

Lp.NrObstawionoWylosowanoStawka numerWygrana numerZysk numerStawka trójkaWygrana trójkaZysk trójkaSALDO
132        1000
212        1000
33        1000
412        1000
530        1000
67        1000
711        1000
832        1000
933        1000
1023        1000
1134        1000
121323213635112111046
1332122410-110-11044
142432410-110-11042
1524121410-110-11040
1614301810-110-11038
17187010-110-11036
180111810-110-11034
1918322910-110-11032
2029332410-110-11030
2124321410-110-11028
2214341710-110-11026
231712010-110-11024
2420323310-1112111034
2533242413635112111080
2624242110-110-11078
2721141413635112111124
2814183610-110-11122
293601610-110-11120
3016182210-110-11118
3122292410-110-11116
3224242710-110-11114
3327143410-110-11112
3434172610-110-11110
352620510-110-11108
365331410-110-11106
3714243610-110-11104
3836211810-110-11102
3918142310-110-11100
4023362110-110-11098
4121162510-110-11096
4225223510-110-11094
4335243110-110-11092
4431271210-110-11090
4512343010-110-11088
4630263110-110-11086
473153110-110-11084
4831141910-110-11082
4919362310-110-11080
502318510-110-11078
51523010-110-11076
520212710-110-11074
532725410-110-11072
544351310-110-11070
5513313310-1112111080
5633121410-110-11078
5714303610-110-11076
583631110-110-11074
59131710-110-11072
607193210-110-11070
7215323213635112111094
9413313113635112111110
11214302510-110-11110

Zainteresował mnie ten wynik, bo szczerze mówiąc nie spodziewałem się zysków…
W związku z tym przeprowadziłem symulacje na jeszcze 9 sesjach, opartych na realnych wynikach ze Smart Live Casino.
Ale zrobiłem coś jeszcze.
Przeprowadziłem symulacje dla różnych wariantów gry, a dokładnie dla różnych „przesunięć”.
Sumaryczne wyniki tego eksperymentu przedstawia poniższa tabela.

Saldo początkowe wynosiło zawsze 1000 jednostek.


GraPrzesunięcie
345678910121845
1992115410001176944101810089621110933962
292498499299193610829641035994910930
39681178964102910401090960962858957998
49209231021101410131042876105811341053998
5944911104586710619348881166118210501045
69321046106010201064970945103411821218998
710049509528558969679481067930933896
81028108290497596811471185974990944890
99329629401065908105493610469511074890
1099299810579549651075106510521011908968
Stan końcowy:963610188993599469795103799775103561034299809575
Wynik sumaryczny:-364188-65-54-205379-225356342-20-425

Jakie wnioski można wyciągnąć na jej podstawie?
Zawsze jest jakiś cykl („przesunięcie”), które pozwala osiągnąć zysk, ale nie jest to wartość stała.
Biorąc pod uwagę łączne wyniki dla 10 różnych gier, najbardziej opłacalne „przesunięcia” to 8, 10, 12 i 4, najmniej opłacalne: bazowe 45 i 3. Przesunięcia o 9 i 7 też wygenerowały duże straty w ciągu tych 10 gier.
Nie widać tego w tabelach, ale wyniki często były dużo lepsze w ciągu pierwszych 30-50 spinów, co oznacza, że zakończenie gry po osiągnięciu wyniku np. + 50 żetonów jest bardzo dobrym rozwiązaniem (potem zmiana systemu). Gdybym podał wyniki kończąc grę na maksymalnym uzyskanym zysku, wyniki by były znacznie lepsze, bo często z dużego plusa na początku następowało sukcesywne pogarszanie się, skutkujące w końcowym rozrachunku gry stratą, ale chodziło mi o porównanie wyników dla tej samej ilości gier.

Próbowałem znaleźć ten najlepszy klucz, pozwalający określić optymalne przesunięcie, ale nie udało mi się. Może Tobie się uda?
Zachęcam do testów.

Powodzenia w grze